SLUTET PÅ ARBETSLÖSHETEN!

HÖRNI!
 
Igår kväll fick jag svar från LUSH och jag fick jobbet!!!!! Så himla kul!!!! Är supermegaglad och hoppas att jag kan börja redan nästa vecka.

Intervjun och provpasset gick ju bra så det kanske inte är så konstigt att jag fick jobbet, men samtidigt så är sånt där himla svårt att avgöra när alla är trevliga. Man vet liksom inte om de bara är snälla eller om man faktiskt gjort bra ifrån sig.

Anyways... PEPPEN PEPPEN PEPPEN! Tänk bara va gott jag kommer lukta! Och tänk va skönt att inte vara arbetslös! Vi firar med en gullig bild!
 
Uppdatering: fick nyss svar på mitt email och kommer få börja redan på måndag! Ska jobba måndag, tisdag, onsdag och lördag. JÄTTEKUL!
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Grattis gullet. Kram

2014-07-27 @ 18:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0