Slutet på arbetslösheten?

Holabola cyberfriendz!

Jag gör mig redo för att åka in till stan där jag ska provjobba på LUSH. Går dagens provpass vägen kommer jag få jobbet, så håll alla tummar för att det ska gå bra. Jag är ganska trött på att vara luspank och orolig inför framtiden så det skulle vara fint att landa det här väldoftande jobbet.

Inför det här passet har jag pluggat in stora delar av deras sortiment och är nu ganska rädd att jag ska freaka ur och glömma allt jag lärt mig. Antar att det viktigaste är att jag är mig själv och fokuserar på att hjälpa kunderna så gott jag kan.

NU KÖR VI!


Jobbar på kundservicesmajlet...

...värmer upp min spexiga personlighet...


...tar ett djupt andetag och rensar hjärnan...


...å ballar ur.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Lycka till!:)

2014-07-21 @ 15:04:59
URL: http://nataliestrande.blogg.se/
Postat av: Mammi

Snuttan hoppas du är nöjd !

2014-07-21 @ 21:57:47
Postat av: Anonym

Snygging !

2014-07-22 @ 22:40:06
Postat av: Frida

Hallå!! Hur gick det?? :)

2014-07-25 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0