Girlfriend material

Tjena loverz!

Ikväll kommer Dannys föräldrar till London för att spendera helgen med oss. De hyr en liten lägenhet via airbnb vid Highbury Fields och jag ska åka dit i förväg för att börja fixa med middagen. Tillsammans med den ambitionen sportar jag även looken "girlfriend material" och ett himla käckt humör. Det gäller att ligga på plus när man får besök av svärföräldrarna.


Visst vill man att ens son ska vara tillsammans med den tjejen? *kräks över min egen käckhet* 
 

Kommentarer
Postat av: charlotta

DU E SKITSNYGG. jag skulle lätt ta en bit av dig till min dotter!

Svar: Tack gullhövve. Ses snart dauh!
MittHogwartsliv

2014-06-07 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0