Ville bara säga hej

Men hallå! Jag är i Sverige och göttar mig. Det har varit nonstop resande sen jag lämnade Italien och det känns som att jag spenderar mer tid i bilar och på flyg och båtar än någon annanstans. Det är förstås sjukt värt för jag får träffa massa gulliga personer och göra skojiga grejer. Igår åkte jag ut till landet där jag låg och sov framför brasan större delen av tiden och jag kom hem för bara några timmar sen. Även fast jag sover mer än jag gjort på flera veckor så känner jag mig tröttare än någonsin. Kanske är det på grund av kylan? Det är ju inte mycket varmare här nu än det var när jag var här i julas.

Okej alltså ville bara säga hej. Jobbar på bilderna från Italien så jag kan visa dem i morgon. 

PUSS PÅ ER!
 

Ett par giffar som sammanfattar de senaste två dagarna ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0