Dagens

Dagens planer: Studioarbete hela vägen. Idag jobbar vi på You; I, Homeless Soul och studioversionen av Thunderstorm. Älskar när saker börjar låta färdigt. Så jefla najs!
Dagens bok: Började läsa Tiggarflickan av Alice Munro igår så den får bli dagens även idag.
 
 
 
Dagens tidning: The Guardian
Dagens kläder: Det här coola...
 
 
Dagens bästa: Idag spelade vi in massa coola synthar och cello. Älskar coola synthar och cello.
Dagens låt: The Ghost That Sleeps In Me av Lanterns On The Lake. 
 

Dagens frukost: Bircher granola yoghurt pot från Pret och en mandarin.
Dagens mysigaste: Alltså morgonpromenad genom Manchester i solskenet ♥
Dagens humör: Lite trött men väldigt pepp
 
 
Dagens längtan: Varning för fjantighet, men jag längtar efter att träffa min kille på fredag. Måste jag välja något jag längtar efter idag så är det...mellis...och kanske middag. Längtar alltid efter mellis och middag.
Dagens podcast: Tänkte lyssna på Sandra och Michelles senaste podcast när jag är på hotellet ikväll. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0