Februari enligt mobilen


Februaristormarna bjöd på vackra pauser med solsken och regnbågar. Bland annat den här som slog ner mitt i Dyne Road i Kilburn. Hade jag inte varit mitt i en lektion skulle jag rusat ut och letat efter en kista med guld.


Harry Potter studio tour....nuff said!


Fina gänget jag åkte dit med.


Den 15:e februari hittade jag vårens första krokusar. Det kittlades av vårkänslor i hela kroppen!


Jag åkte till Manchester för att göra klart singeln till nästa skiva. Engelska landsbygden var en fröjd för ögat i vanlig ordning.


En dag satt jag barnvakt åt lilla Luc. Vi blev jagade av ankor och fick gömma oss inne på The Pavillion Café.


Victoria Park bjöd på massa blommor.


Tidigt en lördagsmorgon promenerade jag i solen genom Farringdons smala gränder för att äta brunch med Lisa P...

...på Workshop Coffee Co.


Jag åt megagoda cornfritters med halloumi och pocherade ägg och drack årets första kaffe.


Vi promenerade till Angel och fick världens vårfeeling av alla körsbärs- och äppelblommor. KEMUN VA FINT!

Söndagen efter repade jag med mitt nya band i 6 timmar. Det var väldigt intensivt men sjukt produktivt älskar alla de här personerna så mycket! De är helt enkelt kanon!


Alla klasskompisar ville äta lunch på kycklinghaket Nandos men jag tvärvägrade och drog istället en veganlunch på The Olive Tree.


Spexade till det en dag med uppsatt hår, ingen eyeliner och färgstark tröja, bara för att liksom testa hur mycket av mig som fanns kvar om jag tog bort allt som brukar vara "jag".


Torsdagsdejt på IL BACIO i Stoke Newington. Kände mig lite extra kär. Blir oftast så när man blir bjuden på pizza.

Den drömmiga/superläskiga likvagnen som drar genom Islington titt som tätt
 

Februari led mot sitt slut och Sainsbury's hade rea på mina favoritgrejer, helt perfekt tajmat med veganmånaden som mina kompisar dragit igång med.


Sista dagen i Februari firade jag med att bli full på Princess Louise (en jättefin pub nära Holborn) tillsammans med Josefin, Joel och Johan. Det var en suddig kväll med sanslöst mycket skratt och god ale. Vill fira varje fredag med det här gänget ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0