GIRLS @The Underbelly

På måndag (den 17:e) har jag livepremiär för mitt nya band! Spelningen kommer vara på the Hoxton Underbelly och är mitt sista "prov" i uppträdande, arrangemang och allt sånt där som involverar att man står på scen och bossar runt andra musiker. Jag har varit sjukt nervös inför det här eftersom jag bara haft två rep med bandet, men jag är också galet taggad och tror att det kommer bli en helt grym kväll oavsett hur bra/dåligt det går för mig eftersom mina klasskompisar som också spelar är ju så fett jävla asabra.

Kort och gott: det här är en BIG DEAL, jag är nervös, om du bor i London; snälla kom!


https://www.facebook.com/events/1419491968293594/?ref=ts&fref=ts

Kommentarer
Postat av: Frida

Woho vad kul!!! Det kommer säkert gå kickass bra! Lycka till och glöm inte bort att ha roligt också!! :)

2014-03-11 @ 17:07:46
URL: http://1337please.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0