Helglistan

Berätta om planerna i helgen.
Idag har jag bandrep på eftermiddagen och ska dra några pints efteråt med hela bandet, senare på kvällen ska jag äta middag med Felicia och sedan...kanske gå på bio? På söndag flyttar Felicia ut från vår lägenhet :( :( :( så på lördag ska jag hänga med min nya rumskompis och lära känna henne lite bättre. Hon heter Romina och är från Tyskland. Jag älskar ju tyskar, är typ tyskgalen, så vi kommer säkert komma överrens helt galant! Utöver det måste jag plugga ganska mycket och hitta/sy en snygg outfit till spelningen på måndag.

Skulle du kalla dig själv en muntergök?
Både ja och nej. Är ju känd för att vara väldigt fnissig och älskar att skoja, men är också väldigt seriös och kan lätt bli på dåligt humör när jag omges av idioter. Känns som att om man är en muntergök borde man vara imun mot idioter.

Låt du välkomnar helgen med:
Min älskade lilla Ariannas asafetaste hitlåt "Eyes Wide Open".

Ditt favvodjur:
Alltså älskar alla djur i hela världen (förutom typ vissa slemmiga insekter och giftiga djur)...men just idag kan mitt favoritdjur få vara...hm...HÄST! Eller ...nej.. KO! Älskar kossor!

När grät du senast?
Grät lite igår (alltså max en skvätt) när jag smsade Danny att jag kände mig lite kärlekskrank och ensam. Han svarade "259". Och jag ba "259?" och han ba "I can get on that bus in 1 minute and be at your door in 5" och jag ba buähähähä ÄR SÅ KÄR och grät en skvätt.

Något du tycker är roligt:
Det här:

Don(ald) Glover om sitt namn. 

 
Very unfortunate names.

Vad tänker du ofta på?
Döden, framtiden och Harry Potter.

3 viktiga saker för dig.

 

Din ocharmigaste egenskap:
Blir lätt på dåligt humör när jag är omringad av idioter, är ganska otålig och är helt omöjlig att vara med när jag är hungrig.

Din charmigaste egenskap:
Är inte en idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0