Jag syr mina egna kläder

För att hantera min nervositet inför måndagens stora spelning var jag igår på jakt efter den perfekta outfiten att ha på scen. Det gick förstås skitdåligt för det är väl shoppingens gyllene regel att man aldrig hittar något när man verkligen behöver det och har pengar att spendera. 

Innan fötterna blev för trötta bestämde jag mig för att sluta sura och kika in i en tygaffär på Ridley Road i hopp om att jag kanske kunde hitta något tufft att pimpa en gammal skjorta med. Å DET GJORDE JAG! Kom ut fem minuter senare med 1 meter fina fransar för 3 pund och efter lite fipplande och några stick i fingertopparna så blev det här resultatet. 

Nu kan jag säga att jag syr mina egna kläder, precis som Lena PH! Allra ja nästan i alla fall.
Känner mig typ som en dundertuff korp med en touch av Johnny Cash.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool !

2014-03-16 @ 07:45:04
Postat av: Mammi

Vad duktigt ! Ta med den till Sverige på fredag så får vi se live :-)

2014-03-16 @ 07:47:43
Postat av: Frida

Woho! Dösnygg!

2014-03-16 @ 21:46:14
URL: http://1337please.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0