#hatebeingagrownup

Jag saknar min katt, har lite livsångest och vill helst av allt åka på semester jorden runt men vet att jag måste på något sätt komma över mina issues och styra upp. Allt blir ju bara jobbigare ju längre man skjuter upp det. Steg ett i rätt riktning blir att ta itu med den oöppnade posten och betala alla räkningar. Steg två måste nog vara att göra en sommarbudget och fila på mitt CV. BLÖ! #hatebeingagrownup
 

Att skypea med sin kisse är liksom inte alls samma sak som att få klia bakom örat och klappa världens lurvigaste mage. Tror Toulouse håller med, han ser ju måttligt road ut. Mitt ansikte är liksom "åh gosegos gullegull heeeeeeeeiiij Tusse" och han ba "BITCH WHERE YOU AT?!?!".

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejja hejja! Sitter också och söker en massa jobb just nu och det är lite segt må jag säga men tänker mig att det kommer vara värt sen när jag tjänar massa pengar och kan köpa typ... avokado.

2014-05-21 @ 11:48:30
URL: http://1337please.wordpress.com
Postat av: Anonym

Heja från mig med! Försökte Skypa med en häst en gång i tiden, det gick... sisådär. Hur går fitnesslivet? Det är ju en kamp såhär i sommarvärmen minst sagt. Behöver inspireras!

2014-05-25 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0