Mvh livsnjutarna

*sprak sprak* *knaster knaster* *radioröst: is anyone out there???*

Ja hörni, det där med att jag skulle storma in över cyberspace som världens käftsmäll så fort skolstressen lagt sig var ju världens lögn. Jag har nästan varit ännu mer upptagen sen sista skoldagen än vad jag var innan. 

Sen i fredags har jag dock bara varit upptagen med trevligheter. Jag har nämligen haft staycation (dvs lajvat turist i min egen stad) med min storasyster som är på besök. Vi har lekt big spenders, shoppat tokiga prylar, ätit på restaurang, sagt "åh vilket förträffligt vin" och göttat oss i solen (OBS! 24-27 grader i London) som riktiga livsnjutare. 

I morgon är det måndag och hon åker hem till Sverige igen. Det är såklart rövsugigt, men jag är så jävla nöjd över vår skitfina sommarhelg och det har varit himla skönt att få ha lite semesterlunk efter den förbannade skolhetsen.

Eftersom jag varken fotat med kameran eller mobilen (med få undantag) så bjuder jag istället på lite sköna photoboothbilder från ikväll innan vi gick ut på middag. 

Tycker det är så himla kul att vi posar så lika utan att ens behöva styra upp. ♥

Kommentarer
Postat av: elinis

JEANSSHORTS!!! <3 saknar dig katten, vad fin du är!

Svar: Äntligen jeansshorts! Saknar dig med :( :( :( :( Är du i Stockholm över midsommar?
MittHogwartsliv

2014-05-30 @ 00:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0