69 days, 17hrs, 38 mins

Jag gjorde precis något helt crazy. Jag bokade en biljett till New York!!! Jag som inte haft en spänn över till något annat än hyra och mat på fem år har helt plötsligt börjat tjäna lite pengar och då tyckte jag det var helt rimligt att lägga allt på en flygbiljett för en halv miljon (typ). Men det är lugnt för OJ OJ OJ va kul jag ska ha det och som min kära vän Helena säger: 

"Det är aldrig dyrt när det är värt".


Helena och Helena (rådgivaren Helena är hon till höger) var tvungna att vara med på Skype för att se till att jag inte fegade ur.


Och jesus va glad och pirrig jag var när jag tryckte på den sista knappen. 


Nu är det bara 69 dagar kvar tills vi åker. HEJA SEMESTER OCH ROCKIGA BESLUT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0