Får jag chans på er?

Känns sjukt märkligt att det har gått nästan exakt fyra månader sen mitt senaste inlägg. Bloggen var i fem år något som jag höll så otroligt nära och älskade att hålla på med och var som en daglig rutin. Lika självklar som att borsta tänderna och bajsa. Sedan 2009 har jag kunnat bläddra i arkivet som en detaljerad och bildrik dagbok och nu blir jag lite ledsen över att de senaste månaderna inte finns dokumenterade. Om fem år kommer jag inte kunna se tillbaka på dem på samma sätt.

Det här har onekligen varit mitt längsta uppehåll och utan att låta fett överdramatisk har det varit som att tvärt utesluta något väldigt kärt och viktigt ur mitt liv. Nu är det trots allt ett nytt år så jag tänkte att jag ska ge det ett nytt försök. Jag lovar inga blixtar och dunder, magiska novellinlägg eller fem uppdateringar om dagen med snärtiga photo booth-bilder eller världens bästa gifar. MEN! Jag tänkte att jag och internet skulle bli kompisar igen. 

Vad säger ni internet? Får jag chans på er?

Ja?

Nej? 

Kanske?

 



Kommentarer
Postat av: Emmy

JAAAAAAAAAAAAA!!

2015-01-04 @ 21:01:19
Postat av: Emmy

Mvh Not Playing Hard To Get

2015-01-04 @ 21:01:57
Postat av: snygg-lotta

JA! gärna!

2015-01-05 @ 16:33:41
Postat av: Frida

ÄNTLIGEN!!!!! Du sätter guldkant på vardagen snyggve!

Svar: <3 <3 <3
MittHogwartsliv

2015-01-09 @ 22:11:42
URL: http://typfinasaker.tumblr.com
Postat av: Anonym

Helt klart ett JA !

2015-02-17 @ 13:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0