Living La Vida Rocka

Fan va det här är kul, jag är trött som en jävla Åbro 2,8:a men fan va det är kul att vara på turné. Igår var det en spelning i Bristol världens coolaste stad (trots den abnorma mängden regn vi fick genomlida) hittade två universitet som såg ut som Hogwarts och alla människor som bor i staden är 21-24 och skitsnygga i häftiga kläder.

Spelningen ägde rum i "Bristol Folk House" där de bjöd oss på smaskig veganmiddag med organsikt vin och öl till dryck (jag dreglar fortfarande när jag tänker på hur gott det var). Jag och Egan hade ett eget lekrum som var ett konstklassrum med en säng. Tog inte särskilt lång tid innan jag insåg att rummet användes för kroki lektionerna och sängen jag satt på var till för modellerna...euww...hoppas att de hade bytt överkast.

Vid ett var allt klart och vi satte oss i bussen för att resa hemåt. Vi satte på radion för att lyssna på Bob Harris programmet som Thea spelade in i London i tisdags. Allt lät schysst och programmet var 1,5 timme långt och när jag inte trodde att det kunde bli bättre så avslutades radioshowen med Don't Stop Believing (journey dauh). Det var sjukt rockigt men också lite vemodigt för det fick mig att sakna alla mina rockiga Hogwartskompisar såklart. Men the show must go on och jag somnade strax efter det i den vaggande rockbussen.

                                 
Fåglar över Chester Zoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0