TWIST AND SHOUT

Nej jag har inte dött och Nej bloggen är inte nerlagd och nej jag har inte rymt med en mörk och stilig trollkarl (än). Hinner inte skriva så ofta som jag vill och när jag väl har chansen så orkar jag bara inte.
Imorgon börjar allvaret, imorgon börjar rockturnén.

Startsträckan till mitt kommande äventyr har haft sina upp och nedgångar men just nu känns allt stabilt och lite rockförspel i Liverpool och London den senaste veckan har triggat mig inför allvaret. Imorgon börjar det som sagt och Winchester är första platsen som skall rockas sönder, så här ser turnéschemat ut:

     

Ja jävlar, här ska det rockas.


Kommentarer
Postat av: G

Gig på Pizza Express i Maidstone, tror inte det kan bli så mkt mer rock än så. Man kan käka pizza medans man lyssnar!

2009-11-20 @ 16:41:57
URL: http://neverhappened.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag tänkte precis kommentera alla extremt rockiga namn, men ser att Gustav har hunnit före. Kontrar dock med Glee Club, och The Lemon Tree (den senare var för övrigt min favoritlåt någon gång i mellanstadiet, det visste ni inte va!).



Åh, jag saknar dig.

2009-11-23 @ 10:17:45
URL: http://ohprettythings.blogg.se/
Postat av: KatieGunBun

Jag skrattade ganska bra åt pizza expres jag med, men det är tydligen en cool klubb :S



men hallå jag saknar er typ mest i hela världen började nästan gråta när jag hörde don't stop believing på radion!!!!



maha böh... nu får jag ge mig. Rocka på kamrater!



SAlut!

2009-11-24 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0