The Incredible Blondes

Matilda sa någonting om att hon tyckte att Blondinbella var en bra förebild för unga tjejer och så... jag tyckte det lät som ofakta men kände att jag var tvungen att göra lite research innan jag uteslöt tanken helt.
Så ja.. jag har nu suttit och läst Blondinbellas blogg den senaste halvtimmen och jag var väl lite tveksam de första sidorna men veknade när jag kom till ett inlägg om hur hennes kille blivit sjuk och hon dissat honom för att hon trodde att han bara larvade sig men sedan behövde han åka till akuten. Då blev Blondinbella jätteledsen och fick megadåligt samvete så då köpte hon en fin present och skrev ett gulligt brev när hon skulle åka iväg på nöjesresa i Cannes. Det var brevet som fick mig på fall.



NAAAAWWW. "Plåstra om dig" är min favorit. Åh nu tycker jag ju att hon är så pass gullig lilla Belsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0