Att ogilla vissa samarbeten

Bara för att man har mycket att skriva om betyder det inte att man gör det. Jag vet inte varför, men vissa dagar har jag för mycket tankar för att de skall hinna rinna ner i fingrarna och istället för att skriva lite eller sammanfatta allt så blir det stopp. Hjärnan och händerna som så gärna jobbar ihop bestämmer sig för att totalvägra mig mitt skapande tills jag tar reda på vad det är jag verkligen vill.

Jag vet vad jag vill, jag vill kunna skriva det jag tänker, men det får jag inte. Det är för mycket. Typiskt händer och hjärnor att leka Hitler. Hade det inte varit för dessa kumpaner hade jag vunnit en Pulitzer för länge sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0