12 saker som är toppen med Danielle

Kom nyss tillbaka till slottet från Hogsmeade där jag har flanerat runt i solen tillsammans med Danielle. Nu slog det mig ungefär hur mycket jag kommer sakna henne och att hon är världens sämsta människa som ska ha det så jävla bäst.

I alla fall, här är en lista på 12 saker som är toppen med Danielle.

1. Hon är alltid så jävla snygg, utan att ens försöka.
2. Slående lik Dramatic Chipmunk imitation
3. Hon älskar Harry Potter precis lika mycket som jag gör
4. Vi tänker nästan alltid på precis samma sak samtidigt
5. Om hon fick välja skulle hon vara en alv
6. Musikaliskt underbarn
7. Ritar som en gudinna
8. Har två medborgarskap
9. Hon har två småbröder som jag kan cougar-ragga på om några år
10.Vi kan genomföra en hel konversation med "hmmm", "nhoo" och "hiuuih"
11. Hon älskar Dilf's
12. Hon har aldrig ätit ett äpple


Inofficiella nr 13, hon är bäst.


Kommentarer
Postat av: G

Jag tror fortfarande inte på det där om äpplet. Inte. Ett. Dugg!

2010-03-12 @ 12:27:24
URL: http://neverhappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0