Dags för lite morfin?

Jag är så nervös nu att jag tvivlar på min rockighet. Väskan är för tung, jag har ont överallt, jag kan inte ta med mig någon gitarr, handbagageväskan är för tung och jag är helt uppriven. Jag hatar att resa. Man tycker att efter alla mina resor borde jag ha vant mig vid den här stressen och lärt mig att tagga ner...men nej. Mitt problem är att jag hatar att flyga och jag vet att allt jag gör innan dess gör jag för att jag ska flyga någonstans. Om inte allt är i ordning och så när som på perfekt (jag vet jag neat freak?) kommer resan att bli ett helvete. Kosta vad det kosta vill, men jag vill ha en lugn färd till planet annars tuppar jag. Sen brukar det alltid hjälpa med en öl innan boarding.


Bildsökning Jag tror jag dör av nervositet på Google...på något sätt är den väldigt lugnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0