What up?

What a day for some energy! Eller inte, känner mig helt död på alla sätt och vis. Därför tänkte jag överhurta precis hela dagen och vara mitt allra snabbaste med allt. Jobbet blev inställ idag så jag tänkte jobba lite på mitt tyska CV istället (om det visar sig att jag vill stanna i Berlin kan det vara ganska bra att ha ett jobbens).

Har drömt flummiga drömmar hela natten, kanske beror det på att jag satt uppe och spelade piano halva natten. I en dröm var allt gjort i papier mache och alla bar blöjor. Jag och mina kompisar var i ett trapphus som låg i Berlin/på Mariatorget, Hagrid var med, han hade blod överallt och jag sa att hon luktade knäppt. Vi var tvugna att lösa en ordgåta och sedan hitta rätt nyckelknippa till dörren för att inte dö. Jag kom på svaret men vi fick aldrig veta om det var rätt för allt blev svart och grannarna kom hem.


                                      Beirut – Postcards From Italy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du är medveten att jag är fullt tillgänglig om du vill få ett tyskt CV genomläst!

peace out

2010-03-11 @ 13:03:05
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0