Coolektivet- en rödgrön sörja, mitt i city.

På fredag blir det officiell inflyttningsfest i Coolektivet. Alla som har attendat på fejjan har fått en utklädnad. Väldigt kul. Det här är allt som kommer synas på festen. Vilken tror du jag är?

Juno
118 100
Jurassic Park
Blancas oskuld
Poseidon, havets härskare (och gud över vikt, hastighet och riktning)
Ett skitfarligt monster
10 saker som tillhör någon
Landet Italien
Tommy och Annika
Gutti
Trazan
Mattant
Agrikultur
Kung Carl XVI Gustav (som kunde tala med möbler)
Mattant
Marie Antoinette
Familjeananasen
Sir väs
Avenyn
Fredrik Ljungberg
Tsatsiki, morsan och polisen
Gymnastiklärare

Mina personliga favoriter är uklädnaderna "Tzatsiki, morsan och polisen" och "Agrikultur".



Bildsökning En rödgrön sörja mitt i city på Google. Vi fick både BD och ägg. Score.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0