K-issie

Igår var jag en bitch. Mest för att jag var trött. Vråldansade till ungefär 8 pophits i streck, allra mest till Sanningsdan och Candy Kane (min gamla themesong). Sen var jag bara bitchig igen. Träffade Adam, Joel och Martin. Martin var så full att han inte kunde prata. Joel var så full att han tryckte in en cheeseburgare i mitt öga för att han tyckte jag var oskön. Sedan kastade han en cheeseburgare på en tjejs rumpa. Jag blev bara arg, även fast jag vrålgarvade mitt mestaste.

Idag känner jag mig också som en bitch. Jag och Scales kom på att det är mitt bitch-alterego K-issie. Nu ska jag fly fältet innan jag får ett utbrott. Jag beger mig till Coolektivet.


Gillar ni bitchposen? Don't worry, K-issie är inte ett permanent tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0