Du är bara avundsjuk för jag är sjuk i huvudet

Jag har precis haft mitt livs bästa telefonsamtal (eller ja, skypesamtal om man ska vara petig). För första gången på över ett år har jag, Dood, Balin och Elina pratat med varandra tillsammans. Det var helt underbart! Jag har skrattat så mycket att tårarna gjort mig till ett pandafejs, och jag tror fan att jag kommer vakna upp med ett sexpack imorgon (eller i alla fall träningsvärk).

Åh mina tjejer! Jag saknar när vi hängde tillsammans allihopa. Förhoppningsvis kommer vi får göra det snart igen.
Jag ska ju i alla fall träffa Malin på måndag... i London ♥


Bildsökning Kattis på Google.       Bildsökning Dood på Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0