Jag är snäll, på riktigt!

...alltid när jag gör något snällt så säger alla "men å va snäll du är" på ett sjukt förvånat sätt. Som om jag aldrig någonsin i hela mitt liv gjort något snällt. Nu undrar jag då såklart: är jag en elak människa?
Jag har aldrig sett mig själv som en elak människa, kanske ibland dålig eller otillräcklig, men aldrig elak. Nu helt plötsligt inser jag att alla andra anser att jag är elak. En mean girl, en Franco, en Sauron, en spädbarnsmörderska, en Kissie... Varför? Varför tycker ni att jag är så elak? Jag är ju den hopplöse optimisten (host), den okrossbara humoristen (host) och nästan moder Theresa själv (HOST).

Dude... don't be hatin'! Jag är faktiskt väldigt gullig/mysig och framför allt lojal/givmild.


Be a friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0