Snygg, klok, sund och allmänt fantastisk!

Vinet värmer kroppen tillsammans med mina duntofflor och här på matsalsmattan ligger jag under bordet och återupptäcker min kärlek till de skumma erotiska noveller jag hittade för några veckor sedan. Hemtentan är ett morgondagens bekymmer, ikväll finns bara jag och mattan. Helt plötsligt känns kvällen fantastisk och förvånadsvärt lugn. För bara en halvtimme sedan var jag ett dömt vrak, nu är jag en munter jolle på en blank småländsk sjö. Stackars er män (ni som inte är skitstövlar) som måste leva med oss neurotiska kvinnor.

Det måste vara en jävla bergochdalbana.


Nu ska jag titta på den här bilden i tillräckligt länge för att tro att det är så jag ser ut just nu och totalignorera faktumet att jag inte tvättat håret sen i söndags och har grötfläckar på min tröja.

Jag är så fantastiskt jävla klok och sund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0