Vi som lever för streetlights people

Ikväll har jag upplevt olika jag av mig själv som jag inte ens visste fanns. Bland annat har jag varit Täby K (förortstjejen som aldrig fick några buffalos), Soul K (whigga tjejen som dansar galet och säger "this soul is da shizz) och Stekar K (bruden som drar sig själv till klockan-fem-efter-efterfest och leker VM i stekighet med killar i kostym och rosa slips).

Vilken K jag gillar bäst är svårt att veta. Kanske är det den K som tar taxi hem efter att alla streetlights people krälat in under stenarna och sedan får dricka blodapelsinjuice efter lite halvstekigt heartbreak.


Tur att jag älskar rock, otur att städerskan kommer hit klockan alldeles för snart. Tur att jag har juice hemma, otur att jag imorgon måste fortsätta min Schilleranalys.

Äsch, allt för rocken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0