Kladda är typ jättekul

Jag är visst alldeles tokig i att rita! Det har jag alltid varit. Tyvärr kommer jag bara på det ungefär fyra gånger om året, men då sitter jag alltid och leker med diverse pennor, kritor eller penslar i flera timmar, bara för att det är så himlarns skojigt att göra små figurer på papper.

Oh boy, jag önskar verkligen att jag var megabra på att rita så att jag skulle kunna försörja mig på det. Tänk va toppen att jobba med kladdelikladd!


Ett skevt självporträtt, det är så där jag tänker mig att jag skulle få lov att se ut om jag var huvudroll i min egen serietidning.

Lite mer likt blev det nog när jag fyllde i lite mer, men helt likt får det itne vara, då blir det trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0