Från någonstans mellan en pöl och en annan

Åh min blogg <3

En hel vecka sedan mitt senaste inlägg, men ni har väl inte missat att jag upptäckt hur man använder twitter? Jag har twittrat nästan lika mycket som Britney Spears (en av alla 15 personer jag följer på Twitter). Jag vet att jag utlovade en fet Harry Potter-utläggning i måndags och jag antar att jag också borde langa en halvtjock Hultsfredrecension, problemet är att jag är ute på landet och här ute har jag en hel lista på saker som jag hellre gör än att sitta inne och blogga (no offence bloggen). De senaste två dagarna har vi till exempel varit ute och seglat och spanat på havsörn och säl. Havsörn och säl är bra mycket coolare än facebookuppdateringar från nån jävla tjej från nian som man inte sett på femtusen år.

Naturen 1

Facebook 0

På lördag kommer jag tillbaka till civilisationen och då ska det bli action på hög nivå. Tills dess kan ni som sagt följa vad som händer på bryggan, i skogen, i stugan och i havet på twitter.

L8ter n00bs!


Ungefär så här snygg var jag hela festivalen. CEMUN! Den är great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0