Varje dag har en dagen efter

I söndags sjöng jag på samma gamla dödsbakis-visa. Ostbågsrester, pepsi och ännu mera knäckebrödsmackor fick bli min räddning. När jag hade samlat tillräckligt med krafter passade jag på att smygfota lite i Elinas fina lägenhet.



Ett vackert dagen-efter-stilleben. Värsta var när jag vaknade på morgonen och trodde att glaset bredvid mig var vatten men upptäckte väldigt fort att det var Elinas hemkörda vita vin.


Han Solo bodde på Elinas bokhylla.


Jag var såklart extra fräsch.



Sen hittade jag Elinas Gameboy och jag fick låna med mig det till bussresan hem.


Pucko, låtsaskaffe och massa juice hjälpte mig att hålla huvudet över ytan under bussfärden hem, men vilken fin helg det var. Helt kanoners verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0