Hemma

Nu är jag äntligen hemma i Nantwich. Här är våren redan framme. Vägarna är kantade av påskliljor och körsbärsträden utanför mitt fönster har börjat blomma.

Vi åt middag på italienska restaurangen som ligger på Love Lane (världens bästa gatnamn) och efter att ha nattat Egan lyssnade jag och Nigel på fyra album och drack öl. Det är mycket att ta igen när man inte ses på flera månader och det finns inget bättre sätt att göra det på än öl och bra musik.

Imorgon ska vi åka till Liverpool för att jobba i studion. Mikes studio är en av mina favoritplatser i hela världen så just nu känner jag mig överlycklig.

Det är så skönt att vara här.


Source: wetpaint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0