Pressen, peppen, pressen, peppen!

KEMUN! Ikväll ska jag ha min första spelning i London!
Visserligen är det bara som förband och visserligen i en liten lokal vid Earl's Court, men jag ska ändå spela 40 min och den lilla lokalen är übermysig.

The Troubadour, som stället heter, är en gammal kultscen där singer/songwriters och folkartister spelat sedan slutet på 50-talet. I under 60-talet spelade bland annat Bob Dylan, Joni Mitchell, Paul Simon, Robert Plant och Sandy Denny där. Det är inte helt fel att kunna stå på samma scen och veta att några av mina allra största idoler har stått på precis samma plats. Det känns lite som att vara nära något oerhört stort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0