FRIDAY FFS

När jag inte bloggar beror det oftast på att jag varit i skolan orimligt länge och dött efter två steg innanför dörren, eller så befinner jag mig i ett supereffektivt skaparläge och gömmer datorn under kudden för att inte frestas av lite slösurfande. Oftast beror det på det tidigare snarare än det senare eftersom de hyperlånga dagarna lämnar lite energi och inspiration till ett kreativitetsrace.

Nu gör jag min produktionsläxa och lyssnar in mig på olika sound som jag vill använda mig av på mitt första demospår. Nästa vecka börjar vi nämligen producera vår första låt! Det är jätteläskigt eftersom jag, ironiskt nog, är helt efterbliven när det kommer till Logic (programmet vi ska jobba med).



Uppdatering: Nu kom Felicia hem, dvs jag pluggar inte längre. Istället dansar jag till Shakira, Schlager och dricker rödvin. Kontrasten till femton minuter sen är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0