Hippetyhopp hopp hopp?

The Breakfast Club igen. Det känns dumt att gå någon annanstans när det här stället har allt; gott kaffe, bra musik, trevlig/snygg personal, gratis WiFi och toppenläge. Idag spelar de Bon Iver och Beethoven (fett).

Igår firade vi Felicias 21:a födelsedag med middag, vin och trevliga vänner hemma i vår lägenhet. Efteråt gick jag, Johanna, Henrik och Nomeli på... wait for it.... wait for it.... wait for it...

HIPHOP-KARAOKE!

Vi hann tyvärr bara se sista halvtimmen, men det var jävligt superfett och när sista uppträdandet var slut dansade vi sjukt mycket (för att vara jag). Jag var som vanligt väldigt obekväm med mitt dansande, särskilt eftersom vi stod i vita hörnan av klubben och skiljde oss därför ganska rejält från mängden, men jag fegade inte ur, jag körde på så gott jag kunde och när det var dags att ta nattbussen hem var jag helt genomsvettig.

KUL FÖRSTA UTEKVÄLL!

Ikväll ska vi, som Henrik sa, "dricka sprit". Det ska bli spännande.


Jag på dansgolvet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0