Pussåkram, förortsäventyr och en superspya.

För att fira Bullens födelsedag åkte vi ut mot på äventyr ända ut till Täby (=jäääääävlar va det är långt bort). Det bjöds på två miljoner ton paella, Smålands, vino tinto, vino blanco och eftis. Eftisen var så pass god att båda jag och Emma fattade giftastycke till de himmelska skapelserna och jag tror att jag åt säkert fyra portioner i slutändan.

Efter några missade bussar, pga att vi stod på fel sida av vägen, lite bråk om sidor av vägen, samt lite skratt om sidor av vägen och en hemskt rolig gruppbild som följdes av lite kompiskräks, så kom jag i alla fall hem.

Nu är jag hemma och gråter lite över alla gånger jag sagt "ja men vi ses i jul då".

Nu är jag ensam hemma och tycker att jag hör konstiga ljud precis hela tiden. Ja, ja, jag vet att jag bor i ett lägenhetshus, men jag kan faktiskt höra skillnad på grannarnas jävla ungar och psychokillers/våldtäkstmän/zombies/spöken/Voldemort och Stinky från mumintrollen.

Mvh;

räddtjejundertäcket_91


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0