Uppdatering från rockens näste

WOHO! Det gick jättebra igår! Bortsett från att jag trillade lite på vägen hem och att jag råkade citera Sagan om Ringen (Felicias tips på hur jag skulle kunna träffa nya människor "just be yourself and try not to talk so much about LOTR and Harry Potter) så klarade jag hela kvällen alldeles utmärkt utan några större missöden.

Lärarkonserten var brilliant och jag har fått en liten grupp nya kompisar! En trummis, två gitarrister, två sångare och en skitcool tjej som ska gå samma program som mig. Hon hade gått gitarrlinjen ett år innan men bestämde sig för att hon ville prova songwriting. Hon var jätteschysst och typ lika cool som Joan Jett. Vi ska alla gå tillsammans på ett "pub quiz" skolan arrangerar ikväll.

Lärarna var verkligen helt fantastiska. De var karismatiska artister med otroliga skills och jag känner mig sjukt peppad inför skolstarten. Mest peppad är jag nog på den sanslöst supersnygga songwritinglärarens lektioner. GOD DAMN VILKEN PUDDING! Jag tvärdog struck-by-hunk-döden under hans framträdande och när jag fick reda på att han ska vara min lärare dog jag några gånger till.

Hörni! Det här kommer ju verkligen bli hur kul som helst!


Mitt nya mantra. Btw, min ipod och mina nya hörlurar är fett kära. Det är som om de tillsammans gör små barn som föds i mina öron. Det är heavenly. Nu går jag omkring i lägenheten med lurarna på och lyssnar på Modest Mouse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0