Januari - Mars

Januari började med några ordentliga baksmällor och ett besök till Fjärilshuset tillsammans med brorsbarnen.
 
De sista dagarna i Stockholm spelade jag tramsiga spel i Coolektivet med vackra pojkar och bästa kompisar.
 
Hemma i London hann jag knappt packa upp väskan innan jag fick besök av min gulliga pappa. Vi gick på gallerier och promenerade på Hampstead Heath.
 
Bästa Vera flyttade till London och bodde hemma hos oss i en hel månad. Vi åt mycket chips, drack rom & cola och pratade om killar.
 
Jag gick på dejter, men de flesta killarna visade sig vara idioter.
 
Jag läste alla Hunger Games-böcker på typ ingen tid alls och grät hela tiden.
 
Sen kom Februari och det blev dags att fira min födelsedag. Jag hade världens bästa party på Joe's i Camden och jag fick världens finaste salt och pepparkar av Felicia i present.
 
Hon gav mig också världens bästa födelsedagskort. Det här var min profilbild på facebook ganska länge och i några veckor var jag "in a relationship with Colin Firth". Åh Colin.
 
Några dagar senare kom världens bästa tjejgäng på besök och med sig hade de en så himla bra födelsedagspresent. Liksom hallå!!!! HP och mat är ju mina främsta intressen.
 
Alla hjärtans dag kom och jag åt choklad, drack vin och hatade kärleken.
 
Jag följde glitternagellackstrenden och målade rymden på mina naglar.
 
Spelade in en låt hemma hos Nathan som vi aldrig släppte (minns inte varför den var ju fett bra).
 
Större delen av Februari spenderade jag mina lediga stunder hemma hos Nathan och Harry. Vi drack obscena mängder billigt rödvin (tre flaskor för fem pund på butiken runt hörnet), hade fester och lyssnade på Robyn och Bruce Springsteen.
 
Helena Cantarell Westlife ritade det här fina porträttet och jag blev så där rörd som man bara blir när man är stolt över sina kompisar.
 
Sen hände den där fantastiska kvällen som jag aldrig kommer tro var på riktigt. Sista kvällen i Februari när jag tillsammans med Harry och Nathan lyckades komma in VIP på the NME awards och jag fick träffa mina tonårsidoler. På bilden står vi backstage och håller i Arctic Monkeys pris. Världens sjukaste kväll! Läs hela storyn i det här inlägget
 
Mars kom och det var så himla blommigt överallt.

Sista veckorna var det dödsvarmt och jag fick äntligen kramas med Elina och Gutti i en hel vecka. Så himla lyxigt.
 
Sista kvällen i Mars var det till och med så varmt att man kunde sitta så här avklädd på uteserveringar även fast det var mitt i natten. Åh vår. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0