Mvh superstjärnan

Ungefär vid sjutiden ikväll fick jag ett sms från George. Han var bokad till att spela på The Waiting Room i Stoke Newington men var tvungen att ställa in och frågade om jag ville ta hans plats.
Jag är inte typen som bangar och packade genast gitarren, satte hatten på huvudet och tog 73:an till Stoke.
 
Det var såklart väldigt nervöst med tanke på att jag skulle spela istället för George som är ungefär bästa folkmusikern i England och promotern hade ingen aning om hur jag lät förrän jag halvt skakande stod bakom mikrofonen, men oj! OJ VA BRA DET GICK! Absolut bästa spelningen jag gjort på länge och det var knäpptyst när jag spelade även fast lokalen var proppfull. HALLELUJAH! 
 
Efteråt blev jag bjuden på öl, mer musik och nummer till viktiga kontakter. Nu känner jag mig som värsta stjärnan och taggar inför morgondagens spelning på The Paradise.
 

Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul


Härligt!

Kan Du fixa ett gig till helgen 23-24 november?

Svar: Jag ska se vad jag kan göra åt saken!
MittHogwartsliv

2012-10-01 @ 10:02:12
Postat av: Mammi

Vad kul !

2012-10-01 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0