ALLT ÄR SÅ COOLT

Alltså jag har fått så otroligt fin respons från alla möjliga håll de senaste dagarna. Det går inte att beskriva hur överlycklig jag blir över att få all den här positiva kritiken efter allt hårt arbete. Nu är jag sjukt peppad på att göra klart allt så jag kan släppa skivan.

Något som är väldigt coolt är att Thea twittrade om mig igår och radiolegenden Whispering Bob Harris retweetade!!! Kanske lite larvigt att bli glad över något sådant men alltså här i England är han liksom värsta grejen. Åh! Lyckan!

För er som inte visste har jag en artistsida på facebook. Ni får hemskt gärna trycka "like" och hjälpa mig bli en sån där person som har massa likes så alla tänker "oj hon måste vara proffsig". PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0