Hej då 2013

Tja tja bloggen!

Den här nervösa tjejen sitter nu iklädd glittrig skjorta på tåget på väg mot Rugeley i Midlands för att fira nyår med the in-laws.

Kan inte riktigt fatta att 2013 redan är slut. Det har ju hänt så jävla mycket grejer det här året och jag känner mig nästan inte riktigt klar med 2013 än. Vill få mer avslut, säga tack och göra mer!

Kanske är det för att jag är rädd att 2014 inte kommer kunna toppa det gångna året. Är rädd för att börja göra dåligt ifrån mig, fatta fel beslut och döden dö eller nåt.

Äsch jag får sluta larva mig och rocka på, som jag alltid gör. Ingen idé att vara räddare för framtiden bara för att vi lägger på en siffra.

2014, bring it on!

Gott nytt år rockers!

Mvh nervösa tjejen som tappat bort sin piercing.
 



Kommentarer
Postat av: Emmy

Gott nytt!! Saker pa att 2014 blir varldens basta ar <3

2014-01-02 @ 08:49:24
Postat av: Anonym

Fin du är !

2014-01-05 @ 10:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0