Alla hjärtans sämsta förslag

Jag är inte världens största fan av Alla Hjärtans Dag, men tänkte att eftersom jag och Danny inte köpte julklappar till varandra så kanske jag skulle passa på att göra något lite extra gulligt eller ge honom en liten present, bara för att jag är så himla kär i honom och tycker att det är viktigt att överraska med något skojigt ibland. Tyvärr så hade jag fruktansvärd idétorka och i min totala brist på fantasi så...så...förlåt det här är så skämmigt...jag måste ta en paus...

...jag googlade, ordagrant, "sweet things to do for your boyfriend on valentine's day". 

ÅH JAG DÖR SKÄMSDÖDEN!!! Jag har nått en ny sorts botten!

Men, om vi bortser från denna enorma skam så kan vi ta och diskutera alla förslag som Google slängde ur sig. Jag gick kanske in på sju olika hemsidor som listade saker man kan göra för sin kille som han kommer ÄLSKA. Efter att ha läst alla listor kände jag mig förvirrad, förolämpad och allmänt orolig för världens alla förhållanden. Vilka är de här människorna som den här "faktan" är baserad på?
 
Här är en kort version av de mest förekommande sakerna på tipslistorna.

1. Go to his office // För ALLA män jobbar på kontor
 
2. Give him tickets to a big game // För ALLA män älskar sport, alla sorters sport. Spelar liksom ingen roll vad det är så länge det är THE BIG GAME.
 
3. Allow him to go out with the boys "no strings attatched". // För att ALLA män känner sig låsta i sina förhållanden och ALLA kvinnor bestämmer vem sin partner umgås med och en kväll på stan med lite mild otrohet är bra för honom, för ALLA killar hatar monogami. (!??!?!?!?!?!?!?!?!?!!?)
 
4. Show interest in his outside life. // För ALLA kvinnor hatar att höra sin kille prata om hur han hade det på jobbet, om hans intressen eller om han typ hört ett kul skämt på sistone.
 
5. Buy him a beer subscription! Amazing Clubs is a website that lets you send a 6-pack of gourmet beer to your boyfriend every month for as many months as you choose. If beer is too pricey you can also order BBQ sauce. // För ALLA mäns favoritsaker i livet är öl och grillsås. De älskar grillsås så mycket att de måste prenumerera på det. (okej erkänner att jag skulle ju tvärdigga en ölprenumeration till mig själv, men tycker att den blir lite fulstereotypisk i sin formulering och sammanhang, jag tror inte att det skulle komma upp som förslag om man skrev in "sweet things to do for your girlfriend")
 
6. Buy some slutty underwear. För ALLA män älskar billiga brudar, det är ju fakta.
 
Jag antar att det här är smällen man får ta när man på ett sjukt opersonligt sätt googlar tips på hur man är personlig. Känner mig lyckligt lottad att jag inte är ihop med den här fiktiva genomsnittsmannen och att jag inte är den här fiktiva genomsnittskvinnan som gör som listorna säger.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha åh!!! Alla hjärtans dag alltså. Det är svårt att hitta på gulliga saker som inte känns klyshiga tycker jag men serri man blir ju glad för allt oväntat egentligen? Ett gulligt kort, en middag eller en liten fluga.

2014-02-03 @ 13:41:11
URL: http://1337please.wordpress.com
Postat av: Danielle

Alltså jag har precis googlat exakt samma sak pga idétorka. Det enda jag fick fram var massa erbjudanden på plastrosblad man kan slänga runt i läggan. Alltså huuuuur jobbigt att städa sen, var det enda jag tänkte.
Puss, jag saknar dig!

Svar: <3 <3 <3 <3 UJ UJ UJ va jag saknar dig!
Ja plastrosbladen var en återkommande trend. Jag tänker…är det verkligen hett/romantiskt?
MittHogwartsliv

2014-02-03 @ 14:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0