Gräsänka

För tillfället är jag gräsänka. Danny är hos sin kompis Toby utanför London för att jobba på en låt och är borta hela två nätter! Två nätter är ingenting om man tänker på att innan vi bodde ihop sågs vi inte ibland på kanske 5-6 nätter, men nu har jag liksom vant mig vid att han är här hela tiden. Det känns märkligt att äta middag ensam och gå och lägga sig utan en godnatt-puss. 

Fast en paus är också välbehövlig. Jag passar på att göra saker som jag inte är lika lätt att göra när Danny är här. Som att...
 
...använda tandblekningsskenan 
...prutta asmycket
...äta knäppa saker som typ en hel skål med bara ärtor (pga orkar inte laga mat)
...kolla på Jennifer Lopez-filmer 
...lyssna på ABBA...JÄTTEHÖGT
...dricka jättemycket Pepsi Max utan att känna de dömande blickarna brinna i nacken
...köpa onödiga grejer
...scrolla på tumblr i flera timmar

Bad ass, eller hur? I morgon kanske jag till och med bjuder över folk på fest!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahahahha! Det låter rätt nice det också.

2014-06-03 @ 08:54:41
URL: http://1337please.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0