#SEMESTERPEPPEN

9 DAGAR KVAR TILL SÄMÄSTÄHRN!

Den 11:e juni åker jag till Italien för att njuta en hel fucking jävla vecka tillsammans med några av de finaste personerna den här världen har att erbjuda! I resesällskapet har vi Herb, Emsven, Claref samt pojkvännerna GuldFredde och Gustav. Destiantionen är Olivetta, en miniliten bergsby i San Michele-distriktet vid den franska gränsen, där Emmas familj har ett hus. Jag var där senast sommaren 2009 precis efter att jag tagit studenten så det känns verkligen passande att jag avslutar mina universitetsstudier på samma plats (cörkel of lajf etc).

Den kommande veckan kommer bloggen vara smockfull av semesterpepp. Bortser man från sverigevistelser så har jag faktiskt inte varit på riktig semester sen våren 2010 när vi lökade runt i Berlin ett par månader. Bortser man från Berlin har jag inte varit på utlandssemester sen jag var i Olivetta sist. Alltså 5 år sedan! Det betyder även att jag inte haft en solbränna sen 2009. Inte för att jag bryr mig så mycket om att vara brun (svårt att tävla om sånt när man är blekare än döden) men jag har liksom glömt bort känslan av att vara solbränd. 

ANYWAY, jag vill inleda #semesterpeppen med att langa lite schyssta bilder (läs pixliga skitbilder tagna med en digitalkamera från ca 2002) på hur det såg ut i Olivetta när jag var där för fem år sedan.

 

SNART ÄR JAG DÄR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0