Vår vs sibiriskt helvete

BOOM BAM BABY! I morgon åker jag till Sverige i några dagar för att ladda upp med lite mamma/pappa/syster/hund/katt/kompis-gos innan min stora tentaperiod börjar.

Jag har hört att det är rövväder och snö där hemma men innan jag motvilligt plockar fram vinterjackan från vinden så sportar jag en av mina bästa mockajackor idag för att liksom säga hej då till våren en stund (snyft, vi ses igen på onsdag mitt pollenparadis).
 
Jackan är mammas gamla älskling, kjolen köpte jag för 50 spänn på Monki och skjortan fick jag för 75 spänn på Weekdays second hand avdelning. DIE BILLIGE LEBEN JA!
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Nu snö men 15 grader plus i helgen , välkommen hem !

2014-03-20 @ 20:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0