Mitt moraliska förfall

Efter ett skypesamtal med min syster då ämnet internet-dejting och den här bloggen diskuterades kom vi fram till att det vore väldigt elakt, men ännu roligare om jag skaffade en profil på valfri dejtsida bara för att vidarebefodra alla knäppa mail från random internet creeps.

Nackdelar med planen:

- omoraliskt
- elakt
- garanterar mig en plats i helvetet

Fördelar med planen:

- kan bli hur kul som helst
- kan bli hur kul som helst

Ja, det kanske innebär att jag kommer förvandlas från gullig kaninälskande Blondinbella-wannabe till någon slags Kissie/Hitler crossover, men jag har förstått sen en tid tillbaka att jag innerst inne är en bitch och om vi är helt ärliga så började min morals förfall för länge sen.

Dessutom har jag redan skapat profilen.

L8ter!!!!!
Bildsökning "online dating" på Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0