Juli - September

Början på juli var slutspurten i skolan. Vi drack mycket öl och upptäckte the Paradise.
 
Sen blev det avslutningsfest och jag gjorde basdebut.
 
Jag och Nadine åkte ut på landsbygden för att filma Tashas musikvideo. 
 
Sen åkte jag hem till Sverige och landstället i skärgården för att fiska, vila och kramas med min pappa.
 
Veckan på Gotland med alla kompisarna var sommarens höjdpunkt. Vi var på Nisse och Mollys mormors gård och vi åt sjukt mycket mat, drack sleeping bulldog, sköt luftgevär, gick på loppis och spelade maffia till fyra på morgonen. 

Sen kom augusti och kantarellerna.
 
Jag fyndade min favoritkavaj på myrorna för 125 kronor och packade ner den i min stora väska för att flyga tillbaka till London.
 
Där träffade jag den här sköna bruden för första gången. Känns så konstigt att vi redan har bott ihop i fyra månader.
 

Det var sommarvärme i September och vi flanerade på Portobello Market.
 
Danny började dyka upp på bloggen i form av citat från gulliga sms och dejtinlägg.
 
September flög förbi och slutade med Olivias födelsedag som firades med hummingbird cupcakes, fem miljoner liter rom och dans på the Blues Kitchen.
 
Helt klart tre av årets bästa månader.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0