Om du vill kan du adda mig på MSN

Från Man 45, Ämne: Hey Hey Hey

Hoppas du mår bra....

Jag är en snygg, trygg, lugn, erfaren, naturligt dominant man i Stockholm. Söker efter nya bekantskaper att ha kul med och upptäcka nya saker med....:-) 

Vore jättekul att få lära känna dig. Kanske över ett glas bubbel i vårsolen?

Jag bor i ett eget hus ute i skärgården, jobbar i city, är en leisure kostymman......

Om du vill kan du adda mig på msn...

Kram

Rackarns att jag inte bor i Stockholm, jag som letat i hela mitt liv efter en "leisure kostymman" som är naturligt dominant och jobbar i city. Tur att jag kan "adda" honom på MSN i alla fall.

Mvh /Katarina, elak men kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0