...we pressed against the limits of the sea: I saw there were no oceans left for scavengers like me.

Dags att ta en paus från allt som händer och reflektera över hur fantastiskt bra jag har det. Jag har nämligen som läxa över helgen att lyssna på sjukt mycket Leonard Cohen och analysera hans låtstrukturer. HALLÅ!?!?!? Det är ju vad jag gör varje helg ändå! Minus analyserandet förstås, men fortfarande.

Nu smygstartar jag helgen med cava, linsgryta, klotter i böcker och självfallet Leonard Cohen.
 
Här är min favoritversion av A Thousand Kisses Deep. Som en pil rakt i hjärtat.
  

And sometimes when the night is slow,
The wretched and the meek,
We gather up our hearts and go,
A Thousand Kisses Deep.

Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul

You told me again you preferred handsome men
but for me you would make an exception.

Svar: Så jävla bra!
MittHogwartsliv

2013-02-22 @ 09:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0