I'm Not The World's Strongest Man

När jag och Danny inte ses så ofta som vi vill brukar det säga "pling" i mailkorgen och där väntar ett meddelande med en äkta hjärtekrossarlåt eller en studsig melodi som gör en alldeles dansig i benen bara liksom för att påminna mig om att han finns där. Så här var det igår.
 
Från: Danny ....
Ämne: I'm Not The World's Strongest Man
  
Världens bästa Scott Walker liksom. Jag svarade så här:
 
Till: Danny...
Ämne: Can I?
  
 
Efter lite google translate möttes vi i trapphuset.
Det där med att vara kär hörni...

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

SV: Ja dom är så fina att se på... Just den här är min mammas gammelgamla som jag inte vet om den fungerar, men jag är himla sugen på att skaffa en polariodkamera ;-)

Svar: Ja polarid är så himla tufft! Synd bara att det är så dyrt att framkalla. :(
MittHogwartsliv

2013-01-18 @ 12:13:17
URL: http://molinebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0