I like turtles

God natt/morgon, nyss insprungen genom dörren från Fareham. Vaknade upp i London i morse och tvingades upp ur sängen klockan sju (herre jesus va det är tidigt när man går och lägger sig vid fyratiden), jag klagade nästan mitt svåraste men det kändes ganska värt när jag sedan fick se soluppgången över Hyde Park från 15 våningen på ett lyxhotell. Nu är klockan så där mycket igen och jag orkar inte ens bry mig, har suttit på rockbussen alldeles för länge och imorgon bitti väntas en schysst 5 timmars rutt till Gateshead (suck), men jag ska inte klaga för imorgon får jag träffa min nya coola kompis Sting.

The Sage, här rokade bandet i Torsdags och det är även här de lirar imorgon med Sting.



Kul anekdot är att Stings nya platta fick en 1:a i the Guardian av samma recensent som gav Thea en 5:a.

OLABADAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0