God Morgon, Good Morning, Guten Morgen.

God morgon, eller snarare god lunch klockan är ju 12, fast jag har ju ingen god lunch att mumsa på så det får nog bli ett god morgon i alla fall!

Idag bär det av till B'ham (Birmingham som det stavas men inte låter nästan) bekvämt nog ligger det bara en dryg timma iväg från kära Nantwich så det blir en skön drive back ikväll. Tyvärr är jag trött som en röv eftersom jag knappt sovit någonting och på något sätt har jag lyckats misslyckas med en helningsförtrollning och lider av täppa, snuva och hosta (blööö).

Skiter väl jag i, jag rockar på i glada takter och börjar morgonen med mitt ledmotiv

http://www.youtube.com/watch?v=i8DT0aw9-Ks



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0